Nejnovější reklamní technologie pro Vaše podnikání
Váš spolehlivý pomocník a průvodce světem moderní reklamy

Reklama na sociálních sítích Facebook, LinkedIn, Google+

Sociální sítě poskytují miliony potenciálních zákazníků. Průměrný uživatel stráví na sociální síti každý den dvě hodiny, během kterých pročítá nejnovější zprávy svých přátel a skupin a věnuje se aplikacím. Právě Facebook je ideálním prostorem pro reklamu.

Výhody reklamy na sociálních sítích:

  • relativně nízké náklady na kliknutí/zobrazení reklamy
  • nástroje pro návrat potenciálních zákazníků na webovou stránku
  • schopnost vytvořit povědomí o službě či produktu u vybrané cílové skupiny
  • možnost zobrazování Vaší reklamy konkrétní cílové skupině (pohlaví, věk, zeměpisná poloha, společenské postavení)

Zlepšení pozic ve vyhledávačích Seznam a Google

Optimalizace pro vyhledávače nebo SEO optimalizace znamená souhrn opatření ke zlepšení postavení webových stránek ve výsledcích internetových vyhledávačů po zadání kličových slov. SEO optimalizace zahrnuje aktivity a služby, které přizpůsobí webové stránky požadavkům vyhledávačů a zviditelní je.

Výhody SEO optimalizace:

  • optimalizace webových stránek může výrazně snížit náklady na reklamu, přivedením zákazníků z internetových vyhledávačů
  • důvěra potenciálních zákazníků, díky umístění Vašeho webu mezi prvními výsledky vyhledávačů

PPC reklama ve vyhledávačích Google/Seznam

PPC reklama je v současné době jednou z nejvyužívanějších metod, jak na web přilákat zákazníky. Jedná se o malé nabídky, které se zobrazují ve výsledcích a zaručují růst návštěvnosti cílové skupiny.

Výhody kontextové reklamy:

  • vysoká účinnost – PPC reklama přivádí více zákazníků než jiné typy reklam
  • měřitelnost výsledků – PPC reklama umožňuje přesnou kalkulaci návratnosti investic, proto víte, kdy se Vám vyplácí a kdy už ne
  • rychlé spuštění – první návštěvníky můžete získat již za 15 minut
  • flexibilita – PPC reklama umožňuje okamžitě reagovat na sezónní výkyvy v poptávce, propagovat akční nabídky apod.

Linkbuilding a registrace do tematických katalogů:

Linkbuildingová strategie představuje dlouhodobý plán činností, kterými se snažíme dosáhnout zvýšení počtu relevantních návštěvníků z přirozených výsledků vyhledávání.
Díky budování zpětných odkazů získává webová stránka lepší hodnocení ve vyhledávačích a spolu s tím můžeme očekávat zvyšování návštěvnosti z tohoto zdroje. Dalším efektem může být zvýšení návštěvnosti přes relevantní odkazující webové stránky (diskuze, blogy, apod.).

Výhody linkbuildingu:

  • zlepšení pozice webu v dlouhodobém horizontu
  • vyšší návštěvnost webových stránek
  • relativně levná služba

Retargeting a návrat zákazníka na web

Remarketing je metoda cílení internetové reklamy, kterou nabízí reklamní systém Google AdWords. Remarketing je jednou z možností oslovení cílové skupiny lidí, která již Vaše webové stránky v minulosti navštívila. Oproti jiným druhům PPC reklamy má remarketing několikanásobně lepší výsledky.

Výhody retargetingu:

  • dynamické přesměrování umožňuje vrátit zákazníka na konkrétní produkt a po dokončení objednávky již nezobrazovat reklamu
  • lze také nastavit, aby se stávajícím zákazníkům zobrazovaly reklamy s nabídkou sezónního zboží

Webová analytika a A/B testování

A/B testování je nejpřesnější metodou ověřování efektivity různých webových stránek. Při testování se návštěvníkům zobrazují dvě varianty webových stránek. Účelem je zjistit, která varianta funguje lépe a má lepší konverzní poměr. Finální výsledek není ovlivněn subjektivním názorem, ale pochází ze statistických dat.

Výhody webové analytiky:

  • jednoduchým testováním zvýšíte efektivitu své reklamy nebo webových stránek o desítky procent
  • webová analytika pomáhá lépe poznat své návštěvníky, díky tomu jim dokážete nabídnout přesně to, co potřebují a chtějí

E-mail marketing

Inteligentní emailový marketing je jednou z nejrychleji rostoucích služeb v online marketingu. Umožňuje zvýšení příjmů, frekvenci a hodnotu objednávek stávajících zákazníků.

Výhody e-mail marketingu:

  • newsletter je skvělým nástrojem, jak informovat zákazníky o akcích a zároveň zvýšit zájem o Vaše produkty.

Napojení e-shopu na portály Heureka a Aukro

Heureka.cz má průměrnou měsíční návštěvnost přes 2 200 000 uživatelů připravených nakupovat on-line. Jen těžko budete hledat lepší cílovou skupinu.
Heureka.cz se snaží svým uživatelům nabízet komplexní informace o produktech – jejich specifikaci, recenze, obrázky, poradna. Jednoduché vyhledávání a filtrování výsledků je samozřejmostí. Nenajdete lepší místo, kde byste mohli prezentovat svůj obchod.

Výhody propojení vašeho e-shopu s portálem Heureka/Aukro:

  • mnoho nových návštěvníků Vašeho e-shopu
  • důvěra k e-shopu zásluhou recenzí a hodnocení zákazníků
  • nové možnosti reklamy pro Vaše produkty na velkém portálu

Dynamický remarketing

Remarketing umožňuje přizpůsobit a zobrazit reklamy lidem, kteří již dříve navštívili Váš web, podle toho, kde se na vašich stránkách pohybovali.
Dynamický remarketing posouvá tento princip ještě dále, jelikož zobrazuje návštěvníkům webu produkty, které si na Vašich stránkách v minulosti prohlíželi.

Výhody dynamického remarketingu:

  • reklamy „šité na míru“ Vašim produktům či službám
  • silný nástroj pro marketing e-shopů
  • vysoce relevantní obsah vytvořený na základě zkušeností z minulých návštěv uživatele webu

Zlepšení pozic ve vyhledávačích pro internetové obchody

Cílem SEO optimalizace je dosažení co nejvyšší pozice e-shopu ve výsledcích vyhledávání bez placení internetovým vyhledávačům. Díky SEO optimalizaci navštíví e-shop mnohem více potenciálních zákazníků, tím se zvýší návštěvnost, počet zakázek, prodej, obrat i zisk.

Výhody SEO optimalizace:

  • zvýšení návštěvnosti
  • značná úspora času a financí
  • důvěra k e-shopu

Product Listing Ads neboli produktové kampaně

Reklamy s produktovými informacemi skýtají pro váš e-shop novou možnost, jak získat nové objednávky. A to s vynaložením mnohem nižších nákladů.
Zobrazovaná reklama se aktualizuje s každou aktualizací feedu. Ke každé reklamě patří obrázek, který upoutá pozornost, cena, jež je klíčovou informací pro zákazníka a promo sdělení, které má za úkol přesvědčit k nákupu.

Výhody PLA a produktové kampaně:

  • inzerujete pouze aktuálně dostupné produkty z Vaší nabídky
  • aktuální je vždy i cena nabídky, jelikož tato informace pochází přímo z e-shopu

Branding a viralní reklama

Branding představuje souhrn všech úkonů, které vedou k vybudování úspěšného brandu (obchodní značky). Zahrnuje tvorbu názvu, loga (barevná kombinace, symboly, atd.), sloganu, zpusobů posilování značky, tvorba ceny a vytváření efektivní komunikace se zákazniky.

Výhody brandingu a virální reklamy:

  • reklama se šíří prostřednictvím sdílení mezi zákazníky
  • poukazuje na unikátní odlišnosti firmy či nabízených produktů
  • posilování povědomí o značce

Vytváření veřejného mínění

Facebook se stal nejpopulárnější sociální sítí v ČR, svůj profil zde má každý třetí Čech. Proti jiným webům zde lidé navíc tráví neuvěřitelné množství času. A nejde jen o mládež, skoro 60 % Čechů na Facebooku je starších 24 let. Pomůžeme Vám s komunikací na sociálních sítích. Využijte plnohodnotně potenciál sociálních sítí a nechte si poradit jak efektivně používat sociální sítě pro Váš byznys.

Výhody marketingu v sociálních sítích:

  • nepřetržitý kontakt se svými zákazníky
  • přímé zvyšování návštěvnosti
  • zlepšení pozice ve výsledcích vyhledávačů
  • zpětná vazba od zákazníků, pořádání průzkumů a anket

Promo akce na internetu

Jedná se o reprezentační, informativní, propagační nebo reklamní projekty, které si kladou za cíl získat a udržet zákazníky a jejich přízeň. Základem promo akcí je zviditelnění produktu či služby tak, aby byly pro zákazníky viditelnější a atraktivnější. Zároveň přímo podporuje samotný prodej, prestiž a obecné povědomí o konkrétním produktu či službě.

Výhody promo akcí na internetu:

  • promo akce prezentuje Vaše produkty tím nejlepším možným způsobem
  • efektivní reklamní kampaň na sociálních sítích přiláká nové zákazníky
  • e-mailový newsletter připomene stávajícím zákazníkům existenci Vaší společnosti
  • námi připravené propagační materiály zanechají lepší dojem z produktu

Outsourcing marketingu

K outsourcingu marketingu je vhodné se uchýlit ve chvíliK outsourcingu marketingu je vhodné se přestoupit ve chvíli, kdy je pro společnost výhodnější řešit marketingové záležitosti za pomoci profesionálních a specializovaných firem. Ve finále společnost zaplatí pouze za vyřešení konkretních marketingových úkonů a už se nemusí starat o hledání kompetentního zaměstnance, školení, výplatu mezd a jiných benefitů atd.

Výhody outsourcingu:

  • není potřeba školit své zaměstnance, pracujete přímo s profesionály
  • firma se postará kompletně o celý web, reklamu a podporu Vaší společnosti
  • nižší náklady
  • placení pouze marketingových úkonů
  • kdykoli dostupné poradenství v oblasti marketingu

Práce s bloggery a médii

V rukou profesionála jsou média skutečnou zbraní pro přitáhnutí pozornosti k vaší společnosti. Potřebujete-li od nuly vybudovat pozici Vašich webových stránek v médiích, nebo se chcete dostat na první pozice ve vyhledavačích pomocí publikovaní članku s Vaším rozhovorem , či chcete zvýšit povědomí o Vaší společnosti a jejích produktech, vynaložíme veškeré úsilí, abychom společně dosáhli všech Vašich cílů.

Výhody spolupráci s blogery:

  • práce s veřejným míněním
  • schopnost oslovit cílovou skupinu
  • kvalitativní přehled o produktu/službě/činnosti
  • zlepšení postavení ve vyhledávačích díky publikacím na důveryhodných blozích

Vytvoření komerční nabídky

Komerční nabídka pro klienta – to je dokument, který by neměl chybět v žádné firmě. Nabídka je určená k informování potenciálních klientů o výhodách a charakteristických rysech Vašeho produktu či služeb.

Výhody vytvoření komerční nabídky:

  • prezentuje výhody pořízení produktu/služby
  • lze ji zasílat e-mailem
  • zdůrazňuje jedinečnost vaší společnosti na trhu
  • odstraňuje pochyby klientů, které jim brání při rozhodování o nákupu

Školení zaměstnanců a jednorázové konzultace

Máte nový web, zajímavou nabídku produktů, ale malé prodeje? To je nejčastější problém začínajících e-shopů a webových stránek. Zavítejte k nám, my víme, jak to na internetu chodí a rádi Vám to povíme.

Naše poradenství je vhodné pro firmy s vlastním marketingovým pracovníkem i pro podnikatele, kteří šetří každou korunu a raději investují do svého podnikání svůj čas než peníze.

Proškolíme Vás v oblastech, které dobře známe z každodenní praxe. Seznámíme Vás s praktickými informacemi a novinkami v internetovém marketingu, stejně jako s potřebnými teoretickými základy.

První hodinovou konzultaci od nás získáte zcela ZDARMA jako podporu Vašeho podnikání. Věříme, že Vás dokážeme přesvědčit o našem dlouhodobém přínosu.

Úspěšně s námi spolupracují velké i malé firmy

..a více než 40 dalších společností v České republice!

Proč je spolupráce s námi výhodná?

Konzultace zdarma

Neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám poradíme a zodpovíme všechny Vaše dotazy

Přiměřené ceny

Naše služby si mohou dovolit i malé firmy. Společně najdeme nejlepší řešení pro Vaši firmu a dovedeme Vás k úspěchu

Garance spokojenosti zákazníka

Pracujeme kvalitně a máme zájem o dlouhodobou spolupráci se zákazníkem, proto vždy plníme své sliby

Chcete vydělávat více než Vaši konkurenti?
Kontaktujte nás!

Jsme moderní digitální agentura, vyvíjíme webové stránky a aplikace na zakázku. Take nabízíme širokou škálu nástrojů internetového marketingu

Top